ADIDAS & TOMASZ SMOKOWSKI
7 odwiedzonych warszawskich stadionów
26 przebiegniętych kilometrów

Działania influencersko-kontentowe dla marki Adidas miały na celu przedstawienie i promocję najnowszego modelu obuwia do biegania – ADIZERO ADIOS PRO, następcę legendarnych butów ADIZERO ADIOS. W kampanię zaangażowany został Tomasz Smokowski, czołowy dziennikarz sportowy w Polsce, a zarazem pasjonat biegania i organizator profesjonalnych zawodów biegowych dla amatorów „1 Mila”.

 

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:

  • zaprojektowanie koncepcji kampanii, opartej na testach obuwia przez Tomasza Smokowskiego
  • koordynowanie i wsparcie działań influencera w ramach komunikacji w social media
  • lokowanie kampanii w mediach sportowych – tu: Kanał Sportowy

W ramach kampanii Tomasz Smokowski poprowadził w butach Adidas ADIZERO ADIOS PRO zawody „1 Mila”, po czym wyruszył w ponad 20-kilometrową trasę śladem stołecznych stadionów piłkarskich. Testując najnowszy model obuwia, Smokowski zrecenzował w swoich social media swoje odczucia związane z wykorzystaniem Adidas ADIZERO ADIOS PRO, zarówno w kontekście szybkiego startu na stadionie, jak i długiego wybiegania w terenie.

Akcja towarzyszyła biciu rekordu świata w półmaratonie, do którego doszło w tym samym czasie w Pradze. Biegaczka, która uzyskała najlepszy wynik w historii, używała tych samych butów Adidas ADIZERO ADIOS PRO. To właśnie ten wynik stał się pretekstem do rzucenia przez Smokowskiego wyzwania swoim fanom, w ramach którego mieli oni używać dedykowanego akcji hasztaga nawiązującego do rekordu i premiery butów. Finalnie to liczba wykorzystania go przez internautów wyznaczyła dystans, który do przebiegnięcia miał dziennikarz.

Działania influencera spotkały się ze sporym zainteresowaniem wśród obserwujących. Dzięki zaangażowaniu Tomasza Smokowskiego w kampanię, promocja dotarła do określonej grupy docelowej, ściśle zainteresowanej tematyką lekkoatletyki i samego biegania.

Czas realizacji: wrzesień 2020