Realizowany od stycznia 2020 r. projekt dla Fortuny – zakłady bukmacherskie – z udziałem Andrzeja Twarowskiego ma na celu promocje bukmachera na szerszą skalę i dotarcie do nowych użytkowników poprzez wykorzystanie wizerunku i obszernej wiedzy ambasadora. W ramach kampanii Andrzej Twarowski jest jedną z twarzy kanału bukmachera na YouTube oraz promuje jego usługi za pośrednictwem swoich social mediów.
W ramach współpracy odpowiadamy za:
- odpowiednie przedstawienie Andrzeja Twarowskiego w roli ambasadora Fortuny – zakłady bukmacherskie
- dostosowanie realizowanych świadczeń ambasadora do charakteru brandu
- opracowanie koncepcji unikalnych treści video z udziałem ambasadora, publikowanych na kanałach YouTube i social media Fortuny
- wsparcie w komunikacji ambasadora we własnych social media
W ramach współpracy z Fortuną, Andrzej Twarowski jest jedną z głównych twarzy kanału bukmachera na YouTubie. Twarowski tworzy własne – autorskie treści oraz pojawia się w programach „La Casa the Football” czy quizach prowadzonych przez youtuberów z kanału Piłkarzyki.



