ANDRZEJ TWAROWSKI I ŁUKASZ WIŚNIOWSKI & PHILIPS
14 dedykowanych IG Stories
2 posty na IG twórców

Współpraca z marką Philips na potrzeby kampanii nowego produktu, czyli golarki Philips One Blade Pro. W jej ramach aktywacja działań z wykorzystaniem czołowych nazwisk polskiego dziennikarstwa sportowego, czyli legendarnego komentatora Premier League Andrzeja Twarowskiego oraz Łukasza Wiśniowskiego.

Promocja produktu oparta na zintegrowanym planie promocji na IG Stories u obu dziennikarzy, gdzie nawiązywali do nadchodzących spotkań EURO 2020 oraz opowiadali o wspólnych pasjach, niekoniecznie związanych z futbolem. Dzięki temu akcja nabrała szerszego wymiaru, ponieważ odbiorcy mogli dowiedzieć się o prywatnych zainteresowaniach dziennikarzy. Tym samym spełnili istotę hasła przewodniego kampanii pod hashtagiem #ŁączyNasPasjaPhilips.

Dodatkowo, w ramach działań, dziennikarze na IG Stories promowali konkurs, w którym ich obserwujący mogli wygrać nagrody w postaci najnowszych golarek marki Philips.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za: 

  • kompleksowa obsługa klienta oraz twórców
  • stworzenie planu działania oraz idei przyświecających działaniom twórców