CALL OF DUTY & PIŁKARZE REPREZENTACJI
3 reprezentantów Polski zaangażowanych w akcję

Działania influencersko-kontentowe w ramach współpracy z firmą Cenega obejmowały swoim zasięgiem kampanię reklamową najnowszej wersji gry Call of Duty. W akcję, skierowaną na popularyzację gry i opartą na działaniach w mediach społecznościowych zostali zaangażowani czołowi polscy piłkarze: Łukasz Fabiański, Kamil Glik oraz Mateusz Klich.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:

  • wyselekcjonowanie wiarygodnych influencerów, kontakt z czołowymi piłkarzami reprezentacji Polski i negocjację warunków współpracy
  • opracowanie strategii i formy komunikacji influencerów w social media
  • wsparcie influencerów w przygotowaniu angażujących publikacji, zgodnych z ich stylem komunikacji

Dzięki włączeniu w kampanię powszechnie znanych i lubianych piłkarzy stanowiących o sile reprezentacji Polski, akcja odbiła się szerokim echem i odniosła sukces, generując międzynarodowy zasięg.