EA SPORTS
3 efektywne kampanie
3 zaangażowanych w nie aktywnych reprezentantów Polski
863 tys. zasięgu podczas tygodnia trwania jednej z kampanii

Regularna współpraca z EA Sports przy okazji kolejnych akcji marketingowych, dot. promocji nowych gier z serii FIFA i pojawiających się dodatkowych trybów rozgrywki. Przygotowane przez nas działania marketingowe odbiły się szerokim echem w mediach społecznościowych i angażowały najważniejszych polskich dziennikarzy sportowych i samych zawodników.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:

  • Przygotowanie listy angażujących influencerów którzy w naturalny sposób mogliby zalokować konsolę w kontekście piłkarskim.
  • Kontakt z wybranymi influencerami – czołowymi polskimi piłkarzami (m.in. reprezentantami Polski) i dziennikarzami sportowymi
  • Współpraca z influencerami przy przygotowaniu angażujących, dopasowanych do ich sposobu komunikacji publikacji sponsorowanych
  • Kontakt z portalami sportowymi, wysyłka PR i przygotowanie materiałów promocyjnych promujących akcję
  • Koordynacja przekazania produktów i akcji promocyjnych (np. konkursów)

Czas realizacji: kilkakrotnie w 2018-2019 r.