FILIP KAPICA & STS
154 tys. wyświetleń wywiadu
257 tys. wyświetleń treści w social mediach

Współpraca zakładów bukmacherskich STS oraz naszego ambasadora Filipa Kapicy opierała się na stworzeniu oferty specjalnej i zaprojektowaniu działań w ramach kampanii na czas największej imprezy piłkarskiej w Europie – Euro 2020. Akcje przyniosły sukces ze względu na naturalne lokowanie produktu i jakość udostępnianych materiałów przez naszego ambasadora.

 

NASZE REALIZACJE DLA STS

  • Zaprojektowanie działań w ramach kampanii
  • Zastosowanie rozwiązań promocyjnych na social mediach ambasadora.
  • Wdrożenie dedykowanych belek graficznych z brandingiem partnera
  • Zorganizowanie rozmowy z Peterem Schmeichelem

Podczas kampanii promocyjnej Filip przeprowadził rozmowę z legendarnym Peterem Schmeichelem, która została wyświetlona ponad 154 tys. razy. W trakcie rozmowy zaimplementowano wyświetlanie belek graficznych oraz dedykowanych grafik z brandingiem partnera. Dodatkowymi aktywacjami na rzecz współpracy były treści w social mediach ambasadora, które osiągnęły ponad 275 tys. wyświetleń oraz  linki afiliacyjne przekierowujące do oferty promocyjnej partnera.