FOOTBALL MANAGER & MICHAŁ POL
76 tys. liczba wyświetleń odcinków dedykowanych FM
531 tys. zasięgu podczas tygodnia trwania jednej z kampanii
3 liczba kanałów w social media zaangażowanych w kampanię

Współpraca Michała Pola z Cenegą w ramach promocji nowej edycji Football Managera to cykliczna akcja, prowadzona rokrocznie od 2018 r. Dzięki dużemu zaangażowaniu Michała Pola w popularyzację każdego nowego wydania, gra każdego roku dociera do kolejnych grup odbiorów i zyskuje nowe grono sympatyków.

W ramach współpracy odpowiadamy za:

  • opracowanie koncepcji kampanii reklamowej
  • koordynację nad szeroko zakrojonymi akcjami promocyjnymi
  • wsparcie działań influencera w ramach komunikacji w social media
  • kompleksową organizację konkursów

Działania promocyjne w ramach kampanii reklamowej dla Football Managera objęły swoim zasięgiem szeroki zakres kanałów w mediach społecznościowych Michała Pola. W ramach współpracy, tylko w 2019 roku, Pol przygotował trzy dedykowane grze odcinki video na swoim kanale na YouTube, w których przekazywał swoje spostrzeżenia na temat nowego wydania i wspólnie z widzami odkrywał jego tajniki. W ramach akcji zorganizowano także konkurs z główną nagrodą w postaci najnowszego wydania Football Managera. Współpraca będzie kontynuowana w 2020 roku.