FOOTBALL MANAGER & MICHAŁ POL
76 tys. liczba wyświetleń odcinków dedykowanych FM
531 tys. zasięgu podczas tygodnia trwania jednej z kampanii
3 liczba kanałów w social media zaangażowanych w kampanię

Współpraca dziennikarza sportowego Michała Pola z Cenegą w ramach promocji nowej edycji Football Managera to cykliczna akcja, prowadzona rokrocznie od 2018 r. Dzięki dużemu zaangażowaniu Michała Pola w popularyzację każdego nowego wydania, gra każdego roku dociera do kolejnych grup odbiorców i zyskuje nowe grono sympatyków. 

W ramach współpracy odpowiadamy za: 

  • Opracowanie koncepcji kampanii reklamowej.
  • Koordynację nad szeroko zakrojonymi akcjami promocyjnymi. 
  • Wsparcie działań influencera w ramach komunikacji w social mediach.
  • Kompleksową organizację konkursów.

Działania Michała Pola na rzecz firmy Cenega 

Działania promocyjne w ramach kampanii reklamowej dla Football Managera zostały zrealizowane w mediach społecznościowych Michała Pola. W ramach współpracy, tylko w 2020 roku, ekspert piłkarski przygotował trzy dedykowane grze odcinki video na kanale Polsport – Michał Pol w serwisie YouTube, w których przekazywał swoje spostrzeżenia na temat nowego wydania i wspólnie z widzami odkrywał jego tajniki. Ponadto influencer promował najnowsze wydanie gry za pomocą aplikacji Twitter, gdzie chętnie angażował się w dyskusję z innymi sympatykami kultowego tytułu. W ramach akcji zorganizowano także konkurs z główną nagrodą w postaci najnowszego wydania gry Football Manager. 

Odpowiadaliśmy również za współpracę Michała Pola z takimi markami jak Warka, x-kom, Crunchips i Nivea Men oraz za współpracę firmy Cenega z piłkarzami reprezentacji Polski.