FORTUNA – ZAKŁADY BUKMACHERSKIE & NC+
83,5 tys. widzów najlepszego meczu z lokowaniem marki
51 lokowań przy meczach Ekstraklasy
30 reklam w trakcie spotkań Legii Warszawa

Efektem współpracy Fortuny – zakłady bukmacherskie z Canal+ Sport było wprowadzenie reklam kompresyjnych po raz pierwszy w transmisjach sportowych tej stacji. Format ten osiąga dużą efektywność dla klienta i jest pozytywnie odbierany przez widzów.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za obecność marki w postaci trzykrotnej emisji – tuż przed pierwszym gwizdkiem, przy zejściu na przerwę i przed początkiem drugiej połowy. Aktywność w takiej bliskości meczu daje bezpośrednie przełożenie na wykonanie akcji przez odbiorcę.

Realizowaliśmy je podczas spotkań drużyn, których sponsorem jest Fortuna – Legii Warszawa i Miedzi Legnica.

Czas realizacji: luty-maj 2019 r.