GAMINATE & MICHAŁ POL
48,7 tys. średnia liczba wyświetleń filmów na YT z lokowaniem marki
108,8 tys. max. liczba wyświetleń 1 filmu na YT z lokowaniem marki
7 w tyle dni wyprzedała się limitowana edycja shakerów "robimy dymyy!"

W maju 2021 roku partnerem kanału Polsport na YouTubie została marka Gaminate. Michał Pol w szczycie sezonu piłkarskiego (po meczach Ligi Mistrzów) na swoim kanale organizował transmisje live, gdzie potrzeba bycia aktywnym w późnych godzinach wieczornych łączyła się z lokowaniem marki i jej produktów. Kontekstowe wykorzystanie energetyzujących odżywek było naturalną akcją, z którą wiele osób mogło się utożsamić ze względu na nocną porę. Dodatkowo zorganizowaliśmy konkurs dla fanów, w ramach którego mieli za zadanie kreatywnie przedstawić sylwetkę piłkarza reprezentacji, któremu przydałaby się dodatkowa energia w meczach. Podczas kampanii udało się sprawnie wyprzedać całą serię limitowanych shakerów od Gaminate, a przedstawiciele marki z całej akcji byli bardzo zadowoleni.

W ramach współpracy byliśmy odpowiedzialni za:

  • Przygotowanie formy promocji i jej kreacji
  • Wybór najlepszego kierunku lokowania marki/produktu
  • Organizacja konkursu dla fanów na YouTubie

Działania Michała Pola na rzecz firmy Gaminate

Działania były prowadzone w social mediach – na Twitterze, Instagramie i YouTube. Dzięki połączeniu wydarzeń sportowych udało się zebrać sporą widownię, pozytywny wydźwięk, jak i zrealizować wszystkie cele kampanii, o czym świadczą także pozytywne opinie klientów na stronie www marki czy w social mediach Michała Pola.

Odpowiadaliśmy również za współpracę Michała Pola z takimi markami jak Warka, Crunchips, Cenega oraz Nivea Men.