KANAŁ SPORTOWY I INFLUENCERZY & NIVEA
618 tys. wyświetleń w serwisie YouTube

W ramach współpracy producent kosmetyków marki Nivea został partnerem głównego programu dotyczącego Ligi Mistrzów na Kanale Sportowym „Najlepsza Liga Świata” oraz programu dotyczącego ligi hiszpańskiej – „La Liga Bonita”. Partnerstwo obejmowało lokowanie marki w wybranych 5 odcinkach serii o Lidze Mistrzów i 4 odcinkach o lidze hiszpańskiej.

Świadczenia w kampanii dla Nivea

  • Spot partnera na początku i na końcu odcinka
  • Belki promocyjne w trakcie trwania odcinków
  • Zachęcanie widzów KS do brania udziału w loterii poprzez zakup produktu Nivea Men i rejestrowanie go na stronie
  • Promocję marki w social mediach Kanału Sportowego oraz naszych ambasadorów.

Przełożyło się to na 618 tys. wyświetleń w serwisie YouTube oraz prawie 3 tys. kliknięć w linki afiliacyjne do loterii Nivea Men. Współpraca objęła emisję spotów partnerskich, wyświetlanie belek graficznych oraz dedykowanych grafik z brandingiem partnera. Aktywacje na kanale YouTube wzmocnione zostały dodatkowo działaniami w social mediach naszych ambasadorów – Michała Pola, Krzysztofa Stanowskiego i Tomasza Smokowskiego.