CRUNCHIPS & KANAŁ SPORTOWY & MICHAŁ POL
220 tys. wyświetleń najlepszego wideo z lokowaniem marki
356 tys. zasięgu najlepszego brandowanego posta
2 mln zasięg hasztagów konkursowych

Współpraca z marką Crunchips to szeroko zakrojona i kompleksowa kampania, która odbywała się na Kanale Sportowym, kanale Michała Pola na YouTube i w social media. Podzielona została na dwa etapy:

  • konkurs #LegendarnaPaczka, w którym za kreatywne zaprezentowanie swojej ulubionej drużyny zwycięzca otrzymał zapas ponad 350 paczek Crunchips,
  • Sportowy #WOWtygodnia – akcja, w której fani Michała Pola na Twitterze wybierają najciekawsze wydarzenie danego tygodnia, a to jest następnie omawiane na poniedziałkowym “lajwie” na YouTube. W każdej edycji autor zwycięskiego zgłoszenia również może liczyć na upominek.

Działania początkowo zaplanowane były na czas odwołanego EURO 2020, jednak elastyczność i zdolność szybkiego reagowania Kanału Sportowego i samego Michała Pola na zmieniające się okoliczności pozwoliły wypracować nową koncepcję, która mimo niekorzystnych okoliczności spotkała się z dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem fanów.

Poza kanałem Michała Pola, będącym główną osią kampanii, marka była lokowana m.in. podczas najpopularniejszego programu na Kanale Sportowym – Hejt Parku, którego odcinki oglądało średnio ponad 150 tys. widzów. Posty z lokowaniem marki pojawiały się też w social media jego założycieli.

Inspiracją do kreatywnego ogrywania marki i zadania konkursowego w wyzwaniu #LegendarnaPaczka była koszulka meczowa z podpisami zawodników 1. FC Kaiserslautern z mistrzowskiego sezonu 97/98, która towarzyszyła dedykowanym programom. Sponsorem ówczesnego mistrza Niemiec był właśnie Crunchips.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:

  • Zaprojektowanie działań w ramach kampanii,
  • Fachowe wdrażanie kolejnych rozwiązań promocyjnych na kanałach Michała Pola i Kanału Sportowego,
  • Koordynowanie działań twórców Kanału Sportowego rozciągających się od komunikacji w social media po lokowanie w formatach video,
  • Przeprowadzenie konkursów dla fanów na Twitterze,

Początek realizacji: kwiecień 2020 r.