WARKA & MICHAŁ POL
52 publikacje w social media
87 tys. wyświetleń głównego wideo
221 tys. zasięgu najlepszego brandowanego posta

Efektem działań influencersko-kontentowych dla marki Warka była promocja kampanii marketingowej z udziałem byłego piłkarza Ronaldinho w odpowiedniej grupie odbiorców. Umożliwił to jeden z najbardziej zasięgowych i angażujących dziennikarzy sportowych w Polsce Michał Pol.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za zaprojektowanie i koordynowanie kompleksowej promocji w social media, opierającej się na wyjeździe Michała Pola do Brazylii i wywiadzie z Ronaldinho oraz promocji oficjalnego spotu reklamowego marki.

Działania w kampanii z marką Warka cieszyły się niezwykle dużym zainteresowaniem czytelników oraz widzów i spotkały się z pozytywnym odbiorem nie tylko wśród ekspertów z branży, ale i innych dziennikarzy.

Czas realizacji: kwiecień-maj 2019 r.