X-KOM & MICHAŁ POL
61 tys. wyświetleń najlepszego wideo z lokowaniem marki
100 tys. zasięgu najlepszego brandowanego posta

Michał Pol jest w dziennikarstwie postacią, która od zawsze wyprzedzała trendy i chętnie sięgała po najnowsze rozwiązania technologiczne, co czyni go naturalnym partnerem dla marek takich jak x-kom. Jego naturalność i dystans do siebie świetnie sprawdzają się w kampaniach brandów, wyróżniających się poczuciem humoru, a niektóre powiedzenia Michała wchodzą do języka potocznego, jak legendarne już „dymy!”.

Dziennikarz w ramach współpracy kontekstowo lokował w swoich „lajwach” na YouTubie sprzęt dostępny w sklepie x-kom. W ramach działań zaprezentował m.in. sportowy zegarek, który może mierzyć prędkość najszybszego piłkarza czy okulary VR dające możliwość śledzenia „na żywo” futbolu w czasie kwarantanny. Współpraca przewidywała również akcje specjalne, m.in. możliwość wylicytowania w specjalnej aukcji wspólnego oglądania meczu razem z Michałem.

W ramach współpracy odpowiadamy za: 

  • Zaprojektowanie kampanii, a następnie fachowe wdrażanie kolejnych rozwiązań promocyjnych.
  • Koordynowanie działań Michała Pola rozciągających się od komunikacji w social mediach, po tworzenie unikatowych materiałów video i jego obecność na kanałach klienta. 

Kampania przystawała do wizerunku ambasadora i angażowała jego fanów, którzy mogli brać udział w konkursie i korzystać ze specjalnej zniżki na zakupy w sklepie x-kom. 

Czas realizacji: od lutego 2020 r. 

Odpowiadaliśmy również za współpracę Michała Pola z takimi markami jak Warka, Crunchips, Cenega oraz Nivea Men.