X-KOM & MICHAŁ POL
61 tys. wyświetleń najlepszego wideo z lokowaniem marki
100 tys. zasięgu najlepszego brandowanego posta

Michał Pol jest w dziennikarstwie postacią, która od zawsze wyprzedzała trendy i chętnie sięgała po najnowsze rozwiązania technologiczne, co czyni go naturalnym partnerem dla marek takich jak x-kom. Jego naturalność i dystans do siebie świetnie sprawdzają się w kampaniach brandów, wyróżniających się poczuciem humoru, a niektóre powiedzenia Michała wchodzą do języka potocznego, jak legendarne już “dymy!”

Dziennikarz w ramach współpracy kontekstowo lokuje w swoich “lajwach” na Youtube sprzęt dostępny w sklepie x-kom. W ramach dotychczasowych działań zaprezentował m.in. sportowy zegarek, który może mierzyć prędkość najszybszego piłkarza czy okulary VR dające możliwość śledzenia “na żywo” futbolu w czasie kwarantanny. Współpraca przewiduje również akcje specjalne.

W ramach współpracy odpowiadamy za:

  • Zaprojektowanie kampanii, a następnie fachowe wdrażanie kolejnych rozwiązań promocyjnych,
  • Koordynowanie działań Michała Pola rozciągających się od komunikacji w social media, po tworzenie unikatowych materiałów video i jego obecność na kanałach klienta.

Kampania przystaje do wizerunku ambasadora i jest angażująca dla fanów, którzy mogli brać udział w konkursie i korzystać ze specjalnej zniżki na zakupy w sklepie x-kom.

Czas realizacji: od lutego 2020 r.