Nivea Men & MATEUSZ BOREK, MICHAŁ POL, KRZYSZTOF STANOWSKI
36 tys. wyświetleń wideo ze wzmianką o loterii
110 tys. zasięgu najlepszego brandowanego postu
21 wzmiaek o loterii w serwisie Weszło.com

Głównym zadaniem w kampanii dla marki Nivea Men z udziałem Mateusza Borka, Michała Pola i Krzysztofa Stanowskiego była promocja najnowszej loterii marki, w ramach której klienci mieli szansę na wygranie wyjazdu na rozgrywane w Madrycie „El Clasico” lub zgarnięcie jednej z szesnastu konsol PlayStation. Działania reklamowe w głównej mierze opierały się na promocji loterii w social media influencerów oraz lokowaniu w mediach sportowych.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:

  • przygotowanie strategii komunikacji ambasadorskiej
  • koordynację i bezpośrednie wsparcie promocji w social media ambasadorów
  • lokowanie loterii w mediach sportowych: tu Weszło

W ramach kampanii reklamowej dla Nivea Men, informacja wraz z zaproszeniem do wzięcia udziału w loterii pojawiła się m.in. na kanale Michała Pola na YouTube oraz profilach Mateusza Borka i Krzysztofa Stanowskiego na Twitterze i Instagramie. Pojawienie się tak znanych w świecie sportu postaci przy loterii Nivea Men pomogło uwiarygodnić ją w oczach kibiców i zwiększyć jej popularność w tym gronie.