OKOCIM & KANAŁ SPORTOWY
1,5 mln wyświetleń pierwszych dziesięciu odcinków
280 tys. wyświetleń najlepszego wideo z lokowaniem marki

Hejt Park jest formatem, który przebojem wdarł się na salony YouTube’a i zaskarbił sobie sympatię widzów, wprowadzając do świata mediów sportowych nową jakość. Goszczą w nim największe postaci polskiego sportu, ale nie tylko. Skutkuje to zainteresowaniem ze strony takich marek jak Okocim, które chcą kojarzyć się z ciekawym spędzaniem czasu w interesującym towarzystwie – w dobrym składzie.

Dzięki tej współpracy program zyskał nową nazwę „Hejt Park w Dobrym Składzie” oraz oprawę graficzną i scenografię, która zmieniła studio w klimatyczny pub. Pojawiły się w nim elementy sygnowane logiem partnera, w centralnym miejscu stanęła beczka z “nalewakiem”, a tło zostało podświetlone w barwach brandingu klienta. Całość sprzyja swobodnym rozmowom nie tylko o sporcie.

Program to bezprecedensowe spotkanie ludzi
z pierwszych stron sportowych gazet z dzwoniącymi do studia i zadającymi często niewygodne i interesujące pytania widzami. Specyficzna atmosfera panująca w studiu powoduje, że goście poruszają tematy, o których nie wspominali nigdzie indziej.

W ramach współpracy odpowiadamy za:

  • Zaprojektowanie działań w ramach kampanii,
  • Fachowe wdrażanie kolejnych rozwiązań promocyjnych na Kanale Sportowym,
  • Koordynowanie działań twórców Kanału Sportowego,
  • Dostosowanie scenografii do oczekiwań klienta.

„Hejt Park w Dobrym Składzie” gości na Kanale Sportowym 3 razy w tygodniu o godzinie 21.00.

Początek realizacji: maj 2020 r.