OKOCIM NA EURO 2020
43 brandowane materiały
28 mln wyświetleń
1171 wpisów na Twitterze z hasztagiem #DobrySkład

W ramach współpracy z marką Okocim zrealizowaliśmy multiplatformową kampanię pozycjonującą markę jako partnera merytorycznego piłkarskiego contentu na Euro 2020. Do działań zaangażowaliśmy czołowe media sportowe – Grupa Weszło i portal Meczyki.pl oraz sportowych twórców YT: Konrada Szymańskiego, Foot Trucka i Footrolla oraz dziennikarzy innych przodujących redakcji sportowych. Przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi #DobrySkład zyskał na popularności w sportowym gronie odbiorców, a marka Okocim została towarzyszem dyskusji o przebiegu Euro we wszystkich miejscach sportowego digitalu w Polsce.

 Zobacz video case study kampanii: https://youtu.be/iSjJ5RUZ9U8

Założenia kampanii:

Marka Okocim i hasło #DobrySkład zyskały ekspozycje na wszystkich platformach gromadzących piłkarskich fanów. Branding marki i lokowania kontekstowe pojawiły się w codziennych odcinkach flagowego programu Weszło TV w czasie mistrzostw – Stanu Euro oraz w specjalnych seriach przygotowywanych na kanałach Foot Trucka, Konrada Szymańskiego i Footrolla. Marka była obecna także w świecie podcastów, pojawiając się w audycjach Weszło FM i hitowej serii sportowej Historie z Boiska. Kampanię uzupełniła reklama display i dedykowana seria wywiadów w serwisie Meczyki.pl. Hasztag #DobrySkład zdominował piłkarskiego Twittera, będąc obecnym w publikacjach i dyskusjach niemal 20 czołowych polskich dziennikarzy, którzy z łatwością włączali też w nie swoich widzów i czytelników.

 

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:

  • Zaprojektowanie współpracy i koncepcji skutecznych lokowań w różnych mediach i platformach
  • Bieżącą koordynację publikacji i wsparcie w przygotowaniu materiałów wideo, tekstowych i graficznych
  • Dbanie o multiplatformowy zasięg marki, poprzez nadzorowanie publikacji, ich odpowiedniej promocji i wzajemnego przenikania się kanałów komunikacji


Osiągnięte cele:

W trakcie Euro 2020 hasztag #DobrySkład pojawił się w ponad tysiącu wpisów na sportowym Twitterze, stając się stałym partnerem dyskusji o turnieju. Na YouTube pojawiły 43 brandowane materiały wideo. Wszystkie działania wygenerowały łączny zasięg na poziomie 28 milionów wyświetleń. W materiałach stworzonych w ramach współpracy pojawili się m.in. Zbigniew Boniek, Łukasz Piszczek, Grzegorz Krychowiacz czy Bartosz Bereszyski.

Odpowiadaliśmy również za współpracę Weszło z PKN Orlen i PKO Bank Polski.