OLIMP SPORT NUTRITION & KANAŁ SPORTOWY
5 przeprowadzonych transmisji LIVE
11 zaproszonych gości w studiu Kanału Sportowego
4 zaangażowane w promocję kanały społecznościowe

Głównym celem działań reklamowych dla marki Olimp Sport Nutrition podczas lekkoatletycznych mistrzostw Polski 2020 we Włocławku było przedstawienie ambasadorów marki oraz promocja najnowszych produktów w studiu oraz mediach społecznościowych Kanału Sportowego. W akcję został zaangażowany Michał Pol, który był gospodarzem mobilnego studia Kanału Sportowego, gdzie odbył szereg rozmów z najlepszymi lekkoatletami w kraju – m.in. Pawłem Fajdkiem, czy Piotrem Liskiem. W wyniku akcji udało się stworzyć dedykowany program w Kanale Sportowym – „Droga na Olimp”, a także dostarczyć unikalny content na kanały klienta.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:

  • przygotowanie nazwy programu i wsparcie koncepcyjne w organizacji mobilnego studia Kanału Sportowego podczas lekkoatletycznych mistrzostw Polski we Włocławku
  • zaangażowanie Michała Pola w rolę prowadzącego programów i wywiadów na żywo
  • lokowanie produktów Olimp Sport Nutrition podczas transmisji w programach Kanału Sportowego oraz na kanale Michała Pola
  • promocję marki w social media Michała Pola oraz Kanału Sportowego

Czas realizacji: sierpień 2020