OSHEE & KANAŁ SPORTOWY
6 wręczonych „butelek witamin”
363 tys. liczba wyświetleń odcinków z lokowaniem marki OSHEE w Kanale Sportowym
2 wykorzystane formaty w Kanale Sportowym

Kampania reklamowa Oshee w Kanale Sportowym oparta była na promocji najnowszej serii napojów marki w postaci lokowania produktu w studio oraz mediach społecznościowych. Napoje marki Oshee wraz z elementami brandingowymi znalazły się w dwóch programach z ramówki Kanału Sportowego: Oktagon Live oraz Liga PL. Dodatkowo marka była promowana w social mediach prowadzących: Mateusza Borka i Macieja Turskiego oraz mediach społecznościowych Kanału Sportowego.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:

  • opracowanie strategii i formy promocji marki Oshee w Kanale Sportowym
  • koordynację działań promocyjnych
  • wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych

Jednym z najważniejszych i najciekawszych elementów każdego odcinka „Oktagonu” i „Ligi PL” był wybór największego pechowca ubiegłego tygodnia w MMA lub piłce nożnej i wręczenie mu „butelki witamin” od Oshee, która miała pobudzić go do poprawy wyników. Grafiki podsumowujące akcje były publikowane w mediach społecznościowych, generowały duże zainteresowanie wśród kibiców i niejednokrotnie skłaniały do zaangażowania samych „nagrodzonych”.