Kampania reklamowa Oshee w Kanale Sportowym oparta była na promocji najnowszej serii napojów marki w postaci lokowania produktu w studio oraz mediach społecznościowych. Napoje marki Oshee wraz z elementami brandingowymi znalazły się w dwóch programach z ramówki Kanału Sportowego: Oktagon Live oraz Liga PL. Dodatkowo marka była promowana w social mediach prowadzących: Mateusza Borka i Macieja Turskiego oraz mediach społecznościowych Kanału Sportowego.
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:
- opracowanie strategii i formy promocji marki Oshee w Kanale Sportowym
- koordynację działań promocyjnych
- wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych
Jednym z najważniejszych i najciekawszych elementów każdego odcinka „Oktagonu” i „Ligi PL” był wybór największego pechowca ubiegłego tygodnia w MMA lub piłce nożnej i wręczenie mu „butelki witamin” od Oshee, która miała pobudzić go do poprawy wyników. Grafiki podsumowujące akcje były publikowane w mediach społecznościowych, generowały duże zainteresowanie wśród kibiców i niejednokrotnie skłaniały do zaangażowania samych „nagrodzonych”.


