PKO BANK POLSKI & WESZŁO
74 niestandardowe publikacje na Weszło
32 odwiedzone akademie piłkarskie
215 tys. impresji najlepszego brandowanego posta

Kampania realizowana dla PKO Banku Polskiego przez Weszło ma na celu promocję wiodącego na polskim rynku banku oraz zakomunikowanie spółki Skarbu Państwa jako sponsora polskiego sportu. Efektem działań była szeroka ekspozycja marki, dzięki wykorzystaniu zasięgowych mediów i niestandardowych aktywacji.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za: 

  • Stworzenie koncepcji na contentowo spójne i atrakcyjne dla czytelników unikalne cykle wydawnicze oraz planu promocji profilów PKO BP Grajmy razem w social mediach.
  • Nadzorowanie i raportowanie popularnych publikacji prasowych i telewizyjnych. 

Dzięki kreatywnemu podejściu do publikacji i unikalnemu charakterowi brandowanego materiału, te miały nie tylko na znakomite wyniki zasięgowe, ale także bardzo dobry odbiór wśród czytelników – również specjalistów i dziennikarzy reprezentujących inne medialne marki. W czerwcu 2019 PKO Bank Polski został nagrodzony w kategorii „Content Marketing: Sport” podczas konferencji Power of Content Marketing za promocję młodych piłkarzy, w tym akademii piłkarskich. 

Czas realizacji: od września 2018 r. 

Odpowiadaliśmy również za współpracę Weszło z PKN Orlen.