FORTUNA – ZAKŁADY BUKMACHERSKIE & TOMASZ ĆWIĄKAŁA
41 kreatywnych publikacji w SM i na YouTube
9 programów na żywo w SM klienta
96 tys. impresji najlepszego brandowanego posta

Projekt realizowany dla Fortuny – zakłady bukmacherskie ma na celu promocję wiodącego na polskim rynku bukmachera wśród nowych grup docelowych. Dobór nowego ambasadora marki – cieszącego się powszechną sympatią Tomasza Ćwiąkały – umożliwił dotarcie do szerokiej grupy nowych odbiorców i utrwalenie w ich świadomości, dzięki niestandardowym i niezwykle jakościowym cyklom kontentowym.

W ramach współpracy odpowiadamy za:

  • Odpowiednie przedstawienie Tomasza Ćwiąkały w roli ambasadora Fortuny i dostosowania realizowanych przez niego świadczeń do charakteru brandu i specyfiki rynku
  • Fachowe wdrażanie i koordynowanie kolejnych rozwiązań promocyjnych – od standardowej komunikacji ambasadorskiej w social media, przez unikalne, wiarygodne materiały wideo, wkomponowane w wizerunek Tomasza Ćwiąkały, aż po program na żywo na kanale YouTube bukmachera, w którym przedstawianie oferty bukmachera łączone jest z atrakcyjnym i interesującym dla odbiorców przekazem

Współpraca Tomasza Ćwiąkały z marką Fortuna jest pozytywnie oceniana przez ekspertów z branży, przez co zyskuje także sama marka.

Czas realizacji: od marca 2019 r.