TOMASZ ĆWIĄKAŁA & PUMA
86 tys. średnia wyświetleń filmów na kanale YouTube
29 tys. średni zasięgów postów sponsorowanych na Instagramie
193 tys. wyświetleń posta na Twitterze ogłaszającego przedłużenie współpracy z PUMA

Od stycznia 2022 kontynuacja długofalowej współpracy, rozpoczętej w sierpniu 2020, pomiędzy naszym ambasadorem Tomaszem Ćwiąkałą a wiodącą marką na rynku sprzętu sportowego, czyli firmą PUMA. Wielowymiarowe wsparcie obejmuje przede wszystkim kanał YouTube, ale również inne kanały social media dziennikarza co niewątpliwie przyczynia się do ich rozwoju. 

Wspólne działania, oparte na tematycznym lokowaniu produktów marki PUMA, takich jak m.in. klubowe koszulki piłkarskie czy korki najnowszej generacji PUMA Future Z, w materiałach wideo oraz postach publikowanych przez Tomasza Ćwiąkałę, pozwalają na uatrakcyjnienie ich treści. W ramach partnerstwa przewidziano także stworzenie dedykowanych odcinków o piłkarzach lub klubach bezpośrednio współpracujących z marką. Dodatkowym atutem są także konkursy z nagrodami od partnera, które nawiązują do marki PUMA oraz angażują widzów, a to przekłada się na zwiększenie zasięgów kanału.