TOTALBET & ANDRZEJ TWAROWSKI
70 kreatywnych publikacji w SM, na Youtube i stronie Totalbet
5 przeprowadzonych sesji Q&A
66 tys. impresji najlepszego brandowanego tweeta

Projekt realizowany dla Totalbet Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o. to uwiarygodnienie jednej z najmłodszych polskich firm na wymagającym rynku bukmacherskim. Dobór ambasadora marki – Andrzeja Twarowskiego, pozwolił na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców i utrwalenie się w ich świadomości, dzięki niestandardowym, unikalnym w tym ekosystemie działaniom.

W ramach współpracy odpowiadamy za:

  • Odpowiednie przedstawienie Andrzeja Twarowskiego w roli ambasadora TOTALbet i dostosowania realizowanych przez niego świadczeń do charakteru brandu i specyfiki rynku
  • Fachowe wdrażanie kolejnych rozwiązań promocyjnych, rozciągających się od standardowej komunikacji ambasadorskiej w social mediach, przez całkowicie unikalne, wiarygodne materiały wideo, świetnie wkomponowane w wizerunek Andrzeja Twarowskiego, aż po program na YouTube, w którym przedstawianie oferty bukmachera łączone jest z zabawnym, atrakcyjnym i interesującym dla odbiorców przekazem

Działalność ambasadorska Andrzeja Twarowskiego jest bardzo dobrze oceniana przez ekspertów z branży, a popularność marki TOTALbet rośnie.

Czas realizacji: październik 2018 r. – październik 2019r.