TOTALBET & ANDRZEJ TWAROWSKI
70 kreatywnych publikacji w SM, na Youtube i stronie Totalbet
5 przeprowadzonych sesji Q&A
66 tys. impresji najlepszego brandowanego tweeta

Projekt realizowany dla TOTALbet Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o. to uwiarygodnienie jednej z najmłodszych polskich firm na wymagającym rynku bukmacherskim. Dobór ambasadora marki – Andrzeja Twarowskiego, pozwolił na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców i utrwalenie się w ich świadomości, dzięki niestandardowym, unikalnym w tym ekosystemie działaniom. 

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za: 

  • Odpowiednie przedstawienie komentatora sportowego Andrzeja Twarowskiego w roli ambasadora TOTALbet i dostosowania realizowanych przez niego świadczeń do charakteru brandu i specyfiki rynku.
  • Fachowe wdrażanie kolejnych rozwiązań promocyjnych, rozciągających się od standardowej komunikacji ambasadorskiej w social mediach, przez całkowicie unikalne, wiarygodne materiały wideo, świetnie wkomponowane w wizerunek Andrzeja Twarowskiego, aż po program na platformie YouTube, w którym przedstawianie oferty bukmachera łączone jest z zabawnym, atrakcyjnym i interesującym dla odbiorców przekazem.

Działalność ambasadorska Andrzeja Twarowskiego związanego od wielu lat ze stacją Canal+ została bardzo dobrze oceniona przez ekspertów z branży, a popularność marki TOTALbet wzrosła. 

Czas realizacji: październik 2018 r. – październik 2019 r. 

Obecnie Andrzej Twarowski współpracuje z Fortuną – zakłady bukmacherskie.