TYSKIE & KRZYSZTOF STANOWSKI
12 kreatywnych publikacji w social media
342 tys. impresji najlepszego brandowanego posta

Współpraca z marką Tyskie miała na celu promocję kampanii „Przejdźmy na TY” w nowej grupie docelowej. Dobór odpowiedniego ambasadora – cieszącego się szacunkiem wśród czytelników Krzysztofa Stanowskiego – umożliwił dotarcie do szerokiej grupy nowych odbiorców i utrwalenie marki, hasła i kampanii w ich świadomości, dzięki angażującym publikacjom. 

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za: 

  • Zaprojektowanie i fachowe wdrażanie oraz koordynowanie kolejnych rozwiązań promocyjnych – komunikacji ambasadorskiej w social mediach wkomponowanej w wizerunek dziennikarza sportowego Krzysztofa Stanowskiego oraz eventu konkursowego z ambasadorem. 

Działania w kampanii influencerskiej z browarem Tyskie cieszyły się dużym zainteresowaniem czytelników i spotkały się z pozytywnym odbiorem nie tylko wśród ekspertów z branży. 

Czas realizacji: maj-czerwiec 2019 r. 

Odpowiadaliśmy również za współpracę Krzysztofa Stanowskiego z marką Nivea Men.